Nezařazené

Pavel Holec

Hanba české justici..

Dnes byl odsouzen občanský aktivista Jiří Fiala za blokování státního zastupitelství na půl roku "natvrdo". Já jen zírám, že za vyjadřování občanských postojů se již "znovu" v České republice začíná zavírat. Neuvěřitelné 20 let po pádu komunismu.

23.4.2010 v 18:55 | Karma článku: 22.48 | Přečteno: 1122 | Diskuse

Pavel Holec

Důkaz, že získat byt u realitky vyjde levněji než bez realitky.cz

Pokud si chcete pořídit byt a myslíte si, že nejlepší co můžete udělat při jeho hledání je, že se vyhnete realitce a využijete internetové zprostředkovatele, kde nabízejí nemovitosti přímí vlastníci, tak pozorně čtěte dále.

4.2.2010 v 8:35 | Karma článku: 6.70 | Přečteno: 1041 | Diskuse

Pavel Holec

Těhotenství týden po týdnu. Aneb co zvládnou ženy a co tátové?!

Kdysi jsem zkusil pomoci své bývalé přítelkyni s těhotenstvím. Možná než budete číst dál se podívejte na výsledek mé snahy na http://www.tyden-po-tydnu-tehotenstvi.cz ,protože ten živý výsledek, mohu díky aktivitám různých žen vidět pouhé dvě hodiny za týden..

13.9.2009 v 11:34 | Karma článku: 8.37 | Přečteno: 1355 | Diskuse

Pavel Holec

Vývoj na trhu nemovitostí- Kdo mě poslechl slušně vydělal. Co dál?!

Co lze očekávat od poslední třetiny roku v oblasti nemovitostí? Těžká odpověď. Již od února jsem na svých blozích navrhoval nahradit investice do realit, investicemi do alternativních aktiv, jako např. akcie Telefoniky O2 a ČEZ. Vývoj mi dal za pravdu a kdo mě poslechl, získal nejen slušný dividendový výnos 6-11%, ale i zhodnocení akcií v řádu 10-30% což je na realitním trhu naprostá utopie.

9.9.2009 v 11:50 | Karma článku: 17.63 | Přečteno: 2138 | Diskuse

Pavel Holec

Stěžujte si na katastr nemovitostí!

Protože se jedna úřednice Katastru nemovitostí na Vysočině spletla, čelila rodina z Třebíče a jejich majetek exekuci.. Soud rozhodl o prodeji jejich nemovitostí. Tak nějak uvedla Česká televize svou reportáž o špatné práci Katastru nemovitostí.

8.9.2009 v 11:13 | Karma článku: 17.04 | Přečteno: 1338 | Diskuse

Pavel Holec

Tahanice o dítě: Na co si dát pozor, když jdete k soudnímu znalci.

Po své nedávné zkušenosti s brněnskou soudní znalkyní PhDr. Linecké těsto (podobnost se skutečným jménem čistě náhodná-zákon neumožňuje jmenovat) v soudním sporu o právo vídat svého syna a po rozhovorech s jinými tatínky, kteří navštívili soudního znalce za účelem vypracování posudku, Vám nabízím manuál, jak se vyhnout největším prasárnám, které jsou schopné tyto zaryté feministky na většinou neznalé a nepřipravené tatínky aplikovat.

7.9.2009 v 10:20 | Karma článku: 18.84 | Přečteno: 1361 | Diskuse

Pavel Holec

Účinný volební program, který se vejde na stranu A4

Pan Topolánek se nedávno vytáčel, že svůj volební program představí až měsíc před volbami. Prý z konkurenčních důvodů.. Jsem přesvědčen, že efektivní a úspěšný volební program se vejde na A4 a je v něm vše co potřebujeme..

30.6.2009 v 9:43 | Karma článku: 15.91 | Přečteno: 893 | Diskuse

Pavel Holec

Diskriminovaní tátové: pojďme podat hromadnou žalobu na stát!

Chlapi! Téměř každý den můžeme někde slyšet nebo číst, jak jsme mi otcové, svých dětí diskriminováni, jak je nám bráněno sledovat růst našich ratolestí, jak nám soudy a různé přiživující se státní orgány hází klacky pod nohy. Každý den tady někdo brečí a stěžuje si! Nedejme si to již líbit! Jsme sice sólisté, ale jistě již mnoho z vás poznalo, že sami proti tomuto systému nic nezmůžeme.

23.6.2009 v 10:31 | Karma článku: 25.16 | Přečteno: 1883 | Diskuse

Pavel Holec

Zraněný prezident potřebuje první pomoc!

Umíte ji, nebo budete jen přihlížet?!

16.6.2009 v 11:49 | Karma článku: 15.51 | Přečteno: 1167 | Diskuse

Pavel Holec

I tady už panuje cenzura?!

Prostřednictvím blogu, který jsem si tady založil, jsem chtěl dělat osvětu samostatnému prodeji nemovitosti, aby lidé nemuseli platit provizi a ušetřili tak desítky a stovky tisíc korun. Zároveň jsem chtěl upozorňovat ne nekalé praktiky realitních kanceláří, protože mi vadí v jakém stavu se tento obor nachází. To vše zdarma, protože si myslím, že je důležité, aby každý tuto možnost - samostatného prodeje, bez nutnosti placení provize měl. Zároveň jsem chtěl každému umožnit co nejhlubší orientaci v dané problematice. Napsal jsem kvůli tomu i knížku a umístil ji na internet přístupnou pro každého zadarmo. Takovou ani v tisku nekoupíte. A zjistil jsem, že zde není zájem, aby lidé tuto možnost měli. Že zde těžce hájí zájmy realitních kanceláří. Redakce těchto blogů se totiž rozhodla tyto informace filtrovat a zamezit průniku informací mezi nejširší veřejnost. To je můj názor. Posuďte zda mám pravdu já nebo redakce.

5.6.2009 v 11:16 | Karma článku: 22.61 | Přečteno: 1655 | Diskuse

Pavel Holec

Samostatný prodej nemovitosti-výhody,rizika v otázkách a odpovědích

Před nedávnem jsem připravoval podklady pro rozhovor mé kamarádky pro slovenské Hospodárske noviny a http://www.hnonline.sk Po úpravě vám představuji otázky a odpovědi na výhody a rizika z oblasti prodeje bytů a nemovitostí "napřímo" bez účasti realitní kanceláře v českém prostředí.

3.6.2009 v 13:51 | Karma článku: 10.64 | Přečteno: 789 | Diskuse

Pavel Holec

Komu se dnes vyplatí koupě bytu?

Přišel mi dotaz na email od jedné paní, která si stěžovala, že její byt nikdo nechce a zda nevím o někom, kdo by ten její chtěl koupit, nebo co s ním má dělat. Moje odpověď zní takto, zde trochu upravená a zevšeobecněná.

14.5.2009 v 10:44 | Karma článku: 12.25 | Přečteno: 1880 | Diskuse

Pavel Holec

Jak se vyhnout placení provize realitní kanceláři.

Než platit vysokou provizi realitní kanceláři, zkuste prodej nemovitosti zadarmo. Jde to.

12.5.2009 v 12:11 | Karma článku: 24.74 | Přečteno: 4006 | Diskuse

Pavel Holec

Pozor na tyto realitky a makléře.

Tipy, jakým realitkám a makléřům se určitě vyhnout.

4.5.2009 v 12:20 | Karma článku: 14.85 | Přečteno: 1776 | Diskuse

Pavel Holec

Jak si realitky představují výkup nemovitosti za "tržní cenu"

Trikem, který i v současné době provádějí některé realitních kanceláří, a který zabírá na mnohé majitele, kteří si přejí prodej nemovitosti, je jejich slib, že nemovitost od zájemce odkoupí za tržní cenu. Co to v tomto případě znamená?

28.4.2009 v 12:35 | Karma článku: 20.35 | Přečteno: 1992 | Diskuse

Pavel Holec

Povinný optimizmus pro vykrmené králíky a slepice.

Dnes ráno, cestou autem, jsem poslouchal v rádiu rozhovor, probírající letecké cvičení nad Brnem, které bude trvat průběžně do 15. května. Zaujala mě odpověď policejní mluvčí, na otázku moderátorky, zda Brňanům nehrozí nebezpečí z pádu stíhačky na obydlené čtvrti. Odpověď , jak můžete sami očekávat zněla velmi optimisticky a přesvědčivě: " Ne, v žádném případě"!

28.4.2009 v 9:33 | Karma článku: 11.12 | Přečteno: 1087 | Diskuse

Pavel Holec

Prodej bytu versus pronájem bytu. Co je lepší varianta?

V naší kultuře je vlastnické bydlení silně zažité. Lidé se neradi stěhují a mnozí z nás žijí celý život na jednom místě. V posledních letech kdy se nemovitosti zhodnocovaly v desítkách procent za rok se počet kupovaných bytů a nemovitostí zvětšoval stejným tempem. Kupující měli strach, aby se jim sen vlastnického bydlení nerozplynul v nebi rostoucích cen. Bydlení v nájmu se často prezentovalo jako nevýhodná a nepopulární varianta. Je tomu skutečně tak? Já tvrdím ne tak docela.

23.4.2009 v 9:05 | Karma článku: 14.13 | Přečteno: 3129 | Diskuse

Pavel Holec

Prodej nemovitosti vázne. Co dělat?

Článek analyzuje nejčastější příčiny v případě, že nemovitost, kterou prodáváte nemůžete na trhu uplatnit.a nabízí řešení jak prodeji pomoci.

20.4.2009 v 16:05 | Karma článku: 9.48 | Přečteno: 1350 | Diskuse

Pavel Holec

Byty na prodej: který byt je vlastně nejlepší koupit?

V současné době, kdy aktiva ztrácí na hodnotě, napadne mnoho z nás otázka, zda koupě bytu nebo nemovitosti, by mohla být tou správnou volbou, která bude znamenat výhodné uložení peněz resp. jejich postupné dlouhodobé zhodnocení. I já jsem si tuto otázku položil a odpověděl jsem si, že ano. Ovšem za splnění několika velmi důležitých podmínek, kterých není jednoduché dosáhnout.

10.4.2009 v 12:09 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 1296 | Diskuse

Pavel Holec

Jak si najít a vybrat dobrou realitní kancelář.

Z vlastní praxe vím,že mnoha problémům při prodeji, pronájmu nebo koupi nemovitosti by se dalo předejít již na počátku celého procesu tím, že si zvolíte kvalitního makléře pro své realitní obchody. Předkládám proto čtenářům návod jak by měli postupovat, aby vše proběhlo pokud možno bezproblémově.

9.4.2009 v 22:51 | Karma článku: 8.90 | Přečteno: 790 | Diskuse
Počet článků 20 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1602
Autor nepracuje. V současné době se věnuje osvětě a popularizaci samostatné koupě, prodeje a pronájmu nemovitostí, bez zprostředkovatelů.