Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rozbor

14. 4. 2009 8:45
pokus, dobrý

Přeji panu autorovi, aby byl zvolen presidentem oskupení realitních kanceláří.Veškeré tyto body byly již pupblikovány a mně to připadá, že všichni autoři hovoří stejně.Každá RK nabádá na ty pouliční, garážové apod.Ať za každou RK hovoří výsledky a ne se pouze zaštiťovat v nějakém združení.Naopak bych řekl, že ty RK "renomované" jsou horší, než ty malé.Akorát dokáží tu svoji práci hezky zaobalit že potom ten zákazník neví stejnak čí je.Nejlepší je, když "velká" RK dá práci udělat těm garážovejm.

0 0
možnosti

Pavel Holec

20. 4. 2009 12:48
Re: pokus, dobrý

Ano souhlasím s Vámi, že malé rk mohou být velmi dobré. V článku jsem neporovnával malé a velké, ale jak si vybrat rk. Nikde jsem nezmínil, že musí být velká nebo mezinárodní. Pro mne je daleko důležitější znalost lokality a délka působení rk nebo makléře v oblasti. A právě ty menší jsou v tomto kritériu častokrát lepší než ty v uvozovkách velké mediálně.:-)

0 0
možnosti

paskundilek

10. 4. 2009 9:56
POZOR !!!

Varuji před realitkou TECNOCASA, jejich praktiky jsou na úrovni dagestánské mafie :-©:-©:-©

0 0
možnosti

apple7

10. 4. 2009 7:42
Tak jsem naletela

Dala jsem si do novin,ze prodam garaz.Porad se nam hlasila realitka Prolux,ze ona ma uz kupce.Tak jsme si rekli,proc ne?Tak jsme dorazili na prohlidku garaze,kde vlastne kupec nedorazil.Misto toho dorazila samotna maklerka a dala nam do ruky telefon,kde nam muzsky hlas hlasil,ze on uz ma kupce v dalsim tydnu a tak manzel tam podesal smlouvu,kterou si ani neprecetl.Proste kupec je na ceste,tak proc nepodepsat.Cekali jsme 2 tydny a nic.Zavolali jsme na cislo Proluxu a svete div se kupec si pry {az po podepsani nasi s mluvy s Proluxem}nasel jinou garaz.Tak prej mame slevnit.A od te doby se zadny kupec nenasel,jenom nam obcas zavola Prolux at slevnime.Ted musime cekat rok,az smlouva vyprsi.Tak jsme ji pronajali znamymu a budeme cekat.Jsme to ale trubky.Takze velky pozor na realitku Prolux.

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

10. 4. 2009 7:20
moje zkušenost:

nepustit si realitního makléře na dostřel. Mohli by mě pak zavřít.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1602x
Autor nepracuje. V současné době se věnuje osvětě a popularizaci samostatné koupě, prodeje a pronájmu nemovitostí, bez zprostředkovatelů.

Seznam rubrik